Σάββατο 13 Μαρτίου 2010

Διπλό Τηλέραμα


Με ρωτησε ο Νασος στο facebook με αφορμη ενα βαρετο μου σχολιο σε ενα βαρετο του σχολιο σε μια βαρετη φωτογραφια, για ποιο λογο το Διπλο Τηλεραμα το ελεγαν "διπλο".
Λοιπον ακουστε την αχρηστη πληροφορια της ημερας. Το τηλεραμα ηταν παναρχαιο , βγηκε λιγα χρονια μετα την "ραδιοτηλεοραση" και ηταν ενα μικρο ευτελες εντυπο με ασπρομαυρη εκτυπωση και ελαχιστες εικονες, σχεδον σαν τις εκτυπωσεις του Γουτεμβεργιου ενα πραμα. Και μετα μια μερα αλλαξε και εγινε ντεμεκ "διπλο"(απεκτησε μερικες σελιδες παραπανω ) και απεκτησε και χρωμα (κατι μπλε γραμματοσειρες, κατι Bold,να σου και κατι italic, κατι arial greek) και μερικες παραπανω φωτογραφιες, δε θυμαμαι αν ηταν εγχρωμες ή αν εγινε αργοτερα αυτο.
Το αγοραζαμε καθε σαββατο με λαχταρα. Στο χωριο ερχοταν μονο η εφημεριδα "Μακεδονια", το "τηλεραμα", η "ραδιοτηλεοραση", καρελια κασετινα, assos εξπορτ , φιλτρο, αφιλτρο, κιρέτσιλερ ,22, σαγκα , αυτα. Μια φορα ο ΚΚΕ θειος μου , με εστειλε να του παρω εναν ριζοσπαστη και κατι μοντερνα τσιγαρα και γω πηγα ο μαλακας .Ακομη πρεπει να το συζητανε και να αστειευονται μαζι μου στα καφενεία....
Η μαμα το τηλεραμα το ελεγε "προγραμμα" , "τωρα γιορτες ερχονται , να μην ξεχασουμε να παρουμε ενα προγραμα"
Θυμαμαι οτι διαβαζα τα παντα. Μα, τα παντα! Μεχρι τις συνταγες και την στηλη για την γυναικα , μη τυχων μου ρθει καμια περιοδος και δε ξερω τι να κανω.
Στις πρωτες σελιδες ειχε μια στηλη που λεγοταν "προσωπα και γεγονοτα", ο προδρομος του star channel δηλαδη σε εντυπη μορφη . Φωτογραφικο αλμπουμ διασημων της εποχης με λιγα λογια με αριθμους και επεξηγηση απο κατω . Βεβαια το star system ηταν τοσο ολιγομελες εκεινες τις εποχες που με τρια περιοδικα, τους ειχες μαθει ολους, κατι αναλογο με την φορμουλα 1 που με τρεις εκπομπες εχεις μαθει τα παντα ,traction control ,στρατηγικες πιτ στοπ, κανονισμους για λαστιχα και... καρμπυρατερ, και αρχιζεις να εχεις και "αναμνησεις" απο τις νικες του Πικε με την brabham bmw, 5 χρονια πριν γεννηθεις.
Προς το τελος ειχε την στηλη της Ροζιτας Σωκου η οποια εδινε συμβουλες (συνηθως αισθηματικες) ,σε γραμματα αναγνωστων (συνηθως αναγνωστριων) . Ελαχιστες σελιδες πριν το τέλος υπηρχε ενα δισελιδο οπου δημοσιευοταν επιθυμιες αναγνωστων σχετικες με την τιβι (την κρατικη φυσικα ) και το προγραμμα της . Πχ "παρακαλω επιθυμω να προβαλλετε ξανα την σειρα χαβαη 5-0 γιατι πολυ με αρεσε," λες και δε θα την ξαναβάζαν οι τεμπελχαναδες στην ΕΡΤ. Η αδερφη μου μαλιστα ειχε στειλει γραμμα οταν ηταν τριτη δημοτικου να αλλαξουν ωρα την "χιλιοποδαρουσα" γιατι την ωρα προβολης της ειχε ... αγγλικα. Βρηκα το γραμμα της σε ενα κουτι με σαβουρο-αναμνησεις της μαμας (πχ το τετραδιο της αντιγραφης της πρωτης δημοτικου,ο ελεγχος των αγγλικων οταν ημουν πεμπτη κλπ) , και εκλαιγα απο τα γελια.
ΑΝΤΙ ΕΠΙΛΟΓΟΥ: Που θα βρουμε ρε καρντασια να κατεβασουμε το νεο video της τζουλιας τωρα που εκλεισαν οι gamatoi? Με εχει φαει η γυναικα μου απο την ωρα που το ειδε στο σταρ.Ειμαι σε κακο χάλι. Νιωθω ανημπορος να εξασφαλισω την τσοντα της οικογενειας μου...! Βοηθηστε με...

5 σχόλια:

ΤΖΩΤΖΙΟΥ είπε...

Ο αιτών ευρήσεται.

boody είπε...

πω πω , παραδεξου το , εισαι κρυφο-τριτοδεσμιτης. τι θα πει ευρησεται? βαριεμαι και να το γκουγκλαρω....! χε χε !!!!

ΤΖΩΤΖΙΟΥ είπε...

Επειδή πέρασα κάποιες προσωπικές στιγμές μπροστά σε δύο κάμερες στην τρίτη λυκείου σκεπτόμενος να πάω τρίτη δέσμη, δεν σημαίνει πως μπορείς να με ξεμπροστιάζεις έτσι ασύστολα. Ευτυχώς έχω αρχίδια δικηγόρο (ή δικηγόρο μ' αρχίδια; δεν θυμάμαι ποιο) και θα σου πάρω την προίκα.

ΤΖΩΤΖΙΟΥ είπε...

…και για να μην ξεχνάμε πως είμαι εξυπνάκιας: ο αιτών ευρήσεται και ο ευρών αμοιφθήσεται (μείον την παρακράτηση του νέου ΦΠΑ).
«Ευρήσεται» είναι «θα βρει».

boody είπε...

ααααα θα βρει θα πει?(αληθεια ειπα οτι δεν το ηξερα) ε τοτε επεσες μεσα. Οντως το βρηκα!! με λυπηθηκε ενας φιλος μου που το διαβασε και μου εστειλε λινκ. Αν ενδιαφερεσε να σου το στειλω, αν και εσεις οι τριτοδεσμιτες ειστε μουλωχτοι , σιγουρα θα το εχεις βρει απο την πρωτη στιγμη!