Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

Αφορμη για ανέκδοτο...


Ρε τον αχιλλεα!
Σαν να βλέπω τον εαυτο μου πριν αρκετα χρονια.Ετσι ημουν κι εγω , ονειροπολος αφελης και ευκολοπιστος αλλα και δημιουργικος και γεματος καινουργιες ιδεες. Μεταξυ μας ημουν μεγαλο ουφο.Τον Χαρδαβέλα τον ετρωγα για πρωινο.
Μου ελεγε σημερα οτι το παγκοσμιο ενεργειακο προβλημα μπορει ευκολα να λυθει με μονιμους μαγνητες. Με κινητηρες δηλαδη που κινουνται αέναα, χωρις την αναγκη για καυσιμα ή οποιαδηποτε αλλη μορφη ενεργειας που να διατηρει την περιστροφικη κινηση. Την τεχνολογια αυτη ομως την πολεμουν τα συμφεροντα των εταιρειων που κερδιζουν απο τα παραδοσιακα καυσιμα, και την αποκρύπτουν κατοχυρώνοντας πατεντες και απειλώντας καθε επιστημονα που ασχολειται σοβαρα.
Παρ'ολη την λαγνεία μου για θεωριες συνωμοσιας (πχ οταν ειδα ενα βιντεο στο youtube πιστεψα κι εγω προσωρινα οτι η αμερικανοι δεν πηγαν στο φεγγαρι) κρατησα ουδετερη σταση στην συζητηση , αλλα με κεντρισε η τελικη ατακα του φιλου μου: "Θα δειτε! Σε 200 χρονια απο τωρα οταν θα εχει τελειωσει το πετρελαιο θα βγει αναγκαστικα αυτη η τεχνολογια και θα σωθει η ανθρωποτητα"
Μου φανηκε πολυ αστειο .Αυτη η ιστορια με τους μαγνητες δεν ειναι καινουργια .Βασιζεται σε πολυ low budget ιδεα-υλοποιηση και εχει απασχολησει επιστημονες και μη εδω και πολλες δεκαετιες και βασιζεται σε τοσο απλη θεωρια που πραγματικα ειναι πολυ αστειο να σκεφτεται κανεις οτι μετα απο 300 χρονια (100 πριν , και 200 μετα τόσο δεν κανει?) θα πουν οι επιστημονες: "Ρε σεις γιατι δε βαζουμε μαγνητες να την βγαζουμε και τζαμπα ..?".
Μου θυμισε το παρακατω ανεκδοτο , που ενω δεν ειναι ξεκαρδιστικο , το κωλοφχαριστιέμαι οταν ταιριαζει να διηγηθω ενα ανεκδοτο οταν ταιριαζει με την κουβεντα, και να την παραβάλω σαν ενας νεος τζιζας κραϊστ!
ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ:
Ηταν ο Γιωρικας και (ποιος αλλος) ο Κωστικας , και ειχαν απο ενα σκυλακι.
-Και τωρα Γιωρικα πως θα τα ξεχωριζουμε ποιο ειναι δικο μου και ποιο δικο σου?
-Ε, σιγα το πραμα. Θα κοψω την ουρα εγω στο δικο μου και θα εχω εγω το κολοβό κι εσυ το αλλο.
Ετσι και εγινε και ολα μια χαρα , ωσπου μια μερα μαλλωνουν τα σκυλακια και μετα απο ενα δαγκωμα κοβεται και η ουρα του αλλου σκυλιου.
- Τωρα? Τι θα κανουμε?
- Ε , ενταξει δεν τρεχει τιποτα , θα κοψω εγω το ενα ποδι και θα εχω εγω αυτο με τα 3 ποδια κι εσυ αυτο με τα 4.
- Α καλη ιδεα.
Μετα απο λιγες μερες ξαναμαλωνουν τα σκυλια και εμεινε και το αλλο με 3 ποδια και ετσι κοψαν ακομη ενα ποδι, και για να μην τα πολυλογώ , μετα απο αλλεπαληλα μαλωματα κοπηκαν ολα τα ποδια των σκυλων.
-Τωρα ? Τωρα τι θα κανουμε, ρωταει ο Γιωρικας.
-Χμ , το βρηκα ! Θα παρω εγω το ασπρο κι εσυ το μαυρο!

μπλιαχ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: