Σάββατο 11 Απριλίου 2009

Δε βλεπω καθολου τηλεοραση!


Σημερα δε πηγα δουλεια. Ειχα ορεξη για διαβασμα και ετσι το εριξα στην πρωινη μελετη ,πινοντας εναν απολαυστικο πρωινο καφε. Αργοτερα ειχα μια λιγουρα και πηγα στην κουζινα της μαμας και τσιμπησα λιγο ψωμι με βιταμ και μενουμελλάδα,
διοτι νυστικο αρκουδι δε χορευει.
Το μεσημερακι πηγα στην ζουγκλα της πολης να "απαυτωσω" ενα γκομενακι που γνωρισα τελευταια.
Βρηκα δυσκολα την πολυκατοικια , αλλα χαλαλι γιατι το γκομενακι αξιζει να το δεις , αν και πολυ μπλα μπλα ρε παιδι μου και πολυ ραδιο αρβυλα. Εκανα και την βλακεια και της το ειπα και παρεξηγηθηκε και φυσικα δε μου κατσε. Η εκδικηση της ξανθιας σου λεει.
Δε πειραζει ομως γιατι φευγοντας , γνωρισα ενα αλλο γκομενακι στο ασανσερ (αυτη ειναι η καθημερινοτητα μου) πολυ σένιο μιλαμε , μπουκια και συγχωριο, και για τρεις οροφους βγαζαμε τα ματια μας.
Ουφ , αυτο σημερα δεν ηταν σαββατο. Ηταν σουπερ σαββατο...!

5 σχόλια:

Νίκος Κρητικός είπε...

Σήμερα δεν πήγα στη δουλειά...δεν είχα όρεξη για (πολύ μπλα μπλα)μόνο για διάβασμα με τον (πρωινό καφέ) μου . Τίποτε καλύτερο από την (πρωινή μελέτη)μακριά από τη (ζούγκλα)της πόλης . Δεν άργησε να με διακόψει μια έντονη μυρωδιά από την διπλανή (πολυκατοικία)και σκέφτηκα ευθύς (κάτι ψήνεται)στην (κουζίνα της μαμάς)της Χαράς και βρέθηκα (στον 7ο ουρανό).(Σιγά μην κάτσω να σκάσω) τσίμπησα στα γρήγορα μια φέτα ψωμί με βιταμ και (μενουμελλαδα)διότι (νηστικό αρκούδι) δε χορεύει και πήγα στην γειτόνισσα αν και ποτέ δε μου άρεσε το (πολύ μπλα μπλα).Μόλις η πόρτα άνοιξε αντίκρισα την κυρία Βούλα την χειρότερη κουτσομπόλα του Βόλου.(Ηρθε και έδεσε) σκέφτηκα...δεν πρόλαβα όμως να ολοκληρώσω τη σκέψη μου και πρόσεξα τα δάκρυα στα ματιά της...''Αχ Νίκο'' μου είπε...(Η Χαρά αγνοείται)...''Πότε , που , πως?'' πρόλαβα να ψελλίσω όταν ανασυγκροτώντας τις σκέψεις μου εναντιώθηκα λέγοντας...Η Χαρά δεν είναι καμιά (superstar),σας παρακαλώ αυτή η οικογένεια έχει περάσει από (40 κύματα),δεν μπορείτε να θεωρείτε ως δεδομένα πράγματα που ούτε καν είναι (πενήντα-πενήντα).Πω Χριστέ μου...τέτοιο (ράδιο αρβύλα)ούτε στο στρατό δεν είχαμε είπα , ενώ σκεφτόμουν...Παλιοκαρακαξα που θα πάει (θα βρεις το δάσκαλο σου ) και συ μια μέρα . Σχεδόν υπνωτισμένος μπήκα στο σαλόνι οπού είδα την κυρία Λουκία συντετριμμένη.(Έχει γούστο)σκέφτηκα να είναι αλήθεια...αυτό θα τα τινάξει (όλα στον αέρα)και σε (μια στιγμη,2 ζωές)καταστρέφονται . Γιατί δεν μπορούν οι άνθρωποι να ζήσουν (ευτυχισμένοι μαζί)?Κρατούσε στα χέρια της ένα παλιό ξύλινο κουτάκι που προφανώς ήταν της Χαράς σα να έκρυβε μέσα του (τα μυστικά της Εδεμ)και μου λέει...''Έλα κοντά μου αγόρι μου . Ξέρω πόσο σε αγαπούσε η Χαρά...αυτό (αξίζει να το δεις).Ήταν μια κόκκινη καρδιά που της είχα χαρίσει . Πάνω της(με αγάπη)Νίκος!!

boody είπε...

ρε νικο αυτο το κειμενο ειναι πολυ καλο και επισκιαζει το δικο μου ! Καλα ειχες τρελη εμπνευση .Ευγε.
Το μονο μελανο σημειο στην υποθεση ειναι οτι ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΟΟΛΛΥΥΥ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ , ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ!!!! χε χε χε, ειλικρινα μερικες εκπομπες δε τις ηξερα.

Νίκος Κρητικός είπε...

χαχαχα σιγα που επισκιαζει το μικρο μου σχολιακι ενος ταπεινου αναγνωστη σου , ενα κειμενο επιφανες και καλογραμμενο οπως το δικο σου...Οσο για το οτι βλεπω πολυ τηλεοραση,ειναι γεγονος.Μονο τους αγωνες του Παναθηναικου,ναι αυτη την ομαδα με τα πρασινα και τον Παιτερη προπονητη λεω,να βαλεις και τη διοργανωση που ξεκιναει με 2 ελληνικες ομαδες και καταληγει να με κυπελλουχο την Μπαρτσελονα να βαλεις...Βαλε και λιγο τα πρωιναδικα που βλεπω θελω δε θελω στη δουλεια...ειναι πολλα τα λεπτα boody...!!

boody είπε...

Ωπα ωπα νικο, αν εχεις καταλαβει καλα ,δεν εισαι απλως "ενας ταπεινος αναγνωστης".
Εισαι ο μοναδικος μου αναγνωστης! (οκ μαζι με την Ευη ,τον χρηστο, και την αδερφη μου και εμενα...)

ΤΖΩΤΖΙΟΥ είπε...

Εγώ σε διαβάζω μόνο και μόνο επειδή με πληρώνεις—

Ωχ.

Ελπίζω να μη σου κάνω χαλάστρα στα νταραβέρια με τους άλλους.