Σάββατο 4 Απριλίου 2009

Για το θεο Βιρνα , μη δηλητηριαζεις την σχεση μας! διαολε!!


Ωρες ωρες νομιζω οτι η ζωη μιμειται τις σαπουνοπερες και οχι το αναποδο οπως αφηνουν στην τηλεοραση συχνα να εννοηθει. Προχτες στην καφετερια, ενα ζευγαρι μαλλωνε διπλα μας με ατακες σαν την παραπανω.Πχ "με σκοτωνει αυτο που κανεις" ," δηλητηριαζεις την σχεση μας"," αν περασεις τη πορτα τελειωσαμε" (χε χε, λεμε τωρα...!) και διαφορα τετοια.
Βασικα λογικο μου φαινεται αφου απο την τηλεοραση εχουμε μαθει να μιλαμε και οχι απο το σχολειο ή απο βιβλια. Τελευταια με πιανω συχνα να χρησιμοποιω εκφρασεις οπως : "εχω την αισθηση", "να βαλω μια ανω τελεια" (Νικος Χατζηνικολαου) , "η θερμοκρασια κυμαινεται σε υψηλα για την εποχη επιπεδα" (πετρουλα , αυτη η ξεβρακωτη), "αφηστε με να ολοκληρωσω" "εγω δε σας διακοπτω".
Δε θα ξεχασω, ο παππους ο θανάης (απο το θανασης) , μεγαλος σε ηλικια και εξαιρετικα αμορφωτος, απο το χωριο μου , ,ειπε μια μερα στον πατερα μου, αναφερομενος σε ενα γερο γειτονα ο οποιος ηταν πολυ αρρωστος και για καιρο πεσμενος στο κρεββατι." Τακη τα εμαθες? ο πάππους βασιλς ΚΑΤΕΛΗΞΕ..."

Δεν υπάρχουν σχόλια: