Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2007

Μάμα μία
















Φέτος έκανα χρισtούγεννα στης μαμας.
Η μαμά ειναι η μέση Εβρίτισα μάνα.Χρυσοχερα,σκλαβα,ακούραστη στο χωραφι,δηιουργικη στην κατσαρόλα.Ειναι και πολυ ευαίσθητη,όταν πρόκειται για τον κανακάρη της, δηλαδή την αφεντια μου.

Όπως αρμόζει λοιπόν σε μια Ελληνίδα και ειδικά Εβριτισα μάνα ,
φρόντισε στο χριστουγεννιάτικο τραπεζι να εχει τρια φαγητα - αντι για ενα ή δυο - , και ΕΠΤΑ σαλάτες.
Οι "εφτα σαλατες "!
Λες και είναι κανενα παραδοσιακο εθιμο δεν ακουγεται?
Νομίζω μάλιστα οτι υπαρχει ενα εβριτικο εθιμο που λεγεται "τα εννια φαγητα " ή καπως ετσι.
Εφτα σαλατες λοιπον ...
Το πατροπαράδοτο τζατζίκι , η ασχετη ρώσικη , η ανεπίκαιρη αγγουροντομάτα (χειμωνιάτικα) , παντζάρια ,πιπεριές φλωρίνης, μπροκολο , και .... μαρουλι .
Ο λαιμαργος καταφερα και εφαγα τις ΈΞΙ απο αυτες .
Κανεις άλλος δε καταφερε να φαει πανω απο τρεις.
Εφαγα απ'ολες λοιπον, εκτός απο μαρουλι.
Η μαμά που δεν έπαψε στιγμη να με κοιταει (ετσι κανει οταν τρωει , μετραει τις μπουκιές μου), σκαναρε όλη την πλευρά του τραπεζιού που ηταν στην ακτινα δρασης μου και μελετουσε καθε μου κινηση .
Τελικά προς το τελος του γευματος γυρναει με υφος προδωμενο και απογοητευμενο (φανταστειτε τι υφος θα ειχε περιπου η κυρα λωξαντρα της ομωνυμης σειρας της Ε.Ρ.Τ,
αν σου προσεφερε γιαλαντζι ντολμα και τολμουσες να μην δοκιμασεις)
και μου λέει:
" του μαρουλι δε σ'άρισι ε?"
Στην αρχή γέλασα, μετά μου ήρθε να ξερασω, αλλα μετα θυμήθηκα οτι είχαμε εκμεκ για "αποπάνω" και μου ξανάνοιξε η όρεξη...


Mαμα εχω blog!

8 σχόλια:

Myliot είπε...

Αχ, αθάνατη Ελληνίδα μάνα !
the-boody δεν το ήξερα ότι βάζεις και την πινελιά σου όταν διηγείσαι "πραγματικές ιστορίες" ! Και οι περισσότερες θέλω να σημειώσω έχουν να κάνουν με γυναίκες! :)

boody είπε...

αγαπητε βασιλη ,
(χε χε )

οχι δεν θελω να γινει το ποστ μου αυτο αφορμη για να μην με πιστευεις απο δω και περα . Εκεινη η ιστορια που σου ειπα με τα μοντελα που με παρακαλουσαν να τις συνουσιαστω ολες μαζι ειναι αληθινη .....!

χε χε!

Unknown είπε...

Ημουν σίγουρη ότι ο πρόλογος είναι ένα από τα βασικότερα στοιχεία που σε χαρακτηρίζουν. Βέβαια για να χρησιμοποιεί κανείς σωστά τον πρόλογο πρέπει να έχει κάνει το απαραίτητο "practice" απέναντι σε αυτά τα αθώα πλάσματα, που πολλές φορές τα πιστεύουν όλα: τις γυναίκες. Θα ήθελα λοιπόν να ακούσω από σένα μια αληθινή ιστορία για το πιο αξιοσημείωτο συμβάν που αντιμετώπισες μετά απο πρόλογο > 1 ώρα σε ένα από τα αμέτρητα βραδινά ραντεβού σου (Προσπάθησε όμως να μην πέσεισ στην παγίδα του ΧΧΧ-post...) :-)

ΤΖΩΤΖΙΟΥ είπε...

Ο boody έχει όραση 10/10 και αφήγηση 11/10 (δηλαδή, στις 10 ιστορίες που θα πει, οι 11 είναι ψέματα. Για αυτό και προβάλλει σθεναρή αντίσταση και δεν πιστεύει ποτέ κάτι που του λένε. Οι συνάδελφοί του, όπως και οι περιστασιακοί επισκέπτες του τόπου εργασίας του, το γνωρίζουν καλά αυτό.)

boody είπε...

νομιζω δασκαλε(αυτο το "δασκαλε" ακουγεται λες και εισαι ο δαλαι λαμα αλλα τεσπα θα σε λεω ετσι γιατι παρολο που εισαι καθικι εχεις μερικα πραγματα στο τριχωτο κεφαλι σου που θα ηθελα να τα ξερω κι εγω ) οτι η επιστημονικη σκεψη χαρακτηριζεται απο δυσπιστια ελλείψει αποδειξεων , και οι πραγματικοι ερευνητες της αληθειας κρατουν μικρο καλαθι σε γοητευτικες ιστοριες και θεωριες συνομωσιας.
Βεβαια εγω ουτε επιστημων ειμαι ουτε ερευνητης αλλα οπως και να εχει δε θα αναπαραγω μικροαστικους θρυλους που ακουγονται σε καφενεια και κυκιλκεια επειδη σεβομαι το πλουσιο σε νευρικες(υστερικες θα ελεγα μαλιστα χε χε ) αποληξεις κεφαλι μου.
χε χε χε , καλα τα λεω ε? συνηθως οταν τα διαβασω μετα απο μια εβδομαδα δε μπορω να καταλαβω τι εννοω . για να δουμε αυτην την φορα.

Ανώνυμος είπε...

test

Ανώνυμος είπε...

test

Ανώνυμος είπε...

test no3